Dla mnie lepszy niż Grey, dużo lepszy. Oczywiście miał swoje wady ale żeby oceny 1-3? Kurcze futro z misia ma 4. Czy w się dobrze czujecie?
Najlepszy? Gdzie Ty mieszkasz, że nic nie grają? Ptaki nocy lepsze, kłamstewka lepsze, boże ciało również.
To masz dziwny gust skoro zasypiasz na najlepszym polskim filmie roku, który ma.dodatkowo nominacje do Oscara, a polecasz pornol, który jest slabo nakręcony, ma słabych aktorów i krytycy filmowi porównują go do pazdzieza, zresztą slusznie
To może Ty masz dziwny gust :) nie uważasz że co człowiek to opinia :) Tobie nie musi się podobać, chcesz to film krytykuj ale po co krytykować zdanie innego widza????GŁUPOTA!!!!
Także widza, który konto założył chwilę po premierze konkretnego filmu tylko po to, żeby dać mu dość wysoką ocenę?
"nie uważasz że co człowiek to opinia" - krew mnie zalewa jak czytam takie coś. Opinią to możesz podzielić się z koleżanką, a o gustach się nie dyskutuje. To jest strona służąca ocenie kunsztu filmowego, a nie wystawianiu subiektywnej opinii. Chcesz dać opinię to idź na jakieś wp czy innego plotka. Muszę się zgodzić, że jak ktoś całe życie oglądał telenowele brazylijskie, to ten gniot jest dla niego arcydziełem kpiącym z inteligencji i moralności widza.
Na tym portalu nie tylko ocenia się filmy w dziesięciostopniowej skali, jakbyś jeszcze nie zauważył. Masz konto od 2010 roku i nadal nie rozumiesz funkcjonowania forum? Ten tekst "o gustach się nie dyskutuje" jest strasznie wygodny w momencie, kiedy komuś brakuje merytorycznych argumentów w internetowej dyskusji (albo po prostu nie przywykł do konfrontacji własnej opinii z cudzą krytyką) i chce mieć święty spokój. ;)
Prawda jest taka, że codziennie masa osób korzystających z tego portalu rozmawia między sobą o wrażeniach i uczuciach podczas seansu konkretnego dzieła, więc tak w praktyce wygląda rzeczywistość. Krew cię zalewa, bo nie potrafisz się w niej odnaleźć? Dodatkowo w swojej wypowiedzi odsyłasz kinomaniaków na "Wirtualną Polskę" i serwis plotkarski. I jak na ironię ty coś jeszcze piszesz o kpinie z inteligencji widzów? :D
Niestety. Duchy są faktem pierwsze primo. Drugie primo. Nie ma lepszych i gorszych gustów. Nara :) ;)
Po pierwsze: nie wiem skąd ta wzmianka o duchach tak nagle z dupy, nie wnosząca nic do dyskusji. Po drugie: czy ja gdzieś cokolwiek pisałem o istnieniu lepszych i gorszych gustów? Otóż nie. Nie wiem czym chciałeś zabłysnąć, ale na pewno nie żadnymi merytorycznymi argumentami. Stworzyłeś dwa chochoły i sam sobie odpowiadasz. :D
O gustach się nie dyskutuje to akurat jedyna obrona ludzi o słabszych gustach, którzy wiele wybitnego nie znają, a to wiedza poznawcza wszystkiego co najlepsze zawsze zmienia nasze gusta na znacznie lepsze i później już byle co nie zrobi wrażenia. Ja głównie mogę zachwycać się przełomowymi rzeczami więc nawet filmy z elitarnymi aspektami nie sprawią bez przełomowości, że zapieję z zachwytu mając za sobą blisko 13 tys. filmów i pewnie prawie wszystkie najważniejsze jakie powstały z ostatnich 120 lat z każdego kraju i gatunku filmowego. Ostatnie 25 lat w kinie to już głównie kopie starszych filmów 1 do 1 lub zlepek pomysłów z starszych filmów wymiksowany. To dotyczy praktycznie ponad 95% filmów od połowy lat 90' i stąd wieczne Deja vu. Czasem zdarzają się wyjątki od reguły. Zbyt wiele rzemieślników, a zbyt mało wizjonerów.
No cóż... To nie jest kino dla inteligentnego widza po prostu :) Innym może się spodoba.
Bardzo dobry film dużo dupcynglu, jest mafia cikawe romantyczne wontki film moze troche gorszy niz Zenek ale trzyma wyski poziom na pewno swiatowe kino
PIEKNE PORÓWNANIE XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD dobrze, że są tacy ludzie bo jest z czego orać beke
Dokładnie, a Ci wszyscy "ludzie" którzy dają 7/10, 9/10 to powinni iść na terapię.....
Też zasnołem dla mnie nuda ale tak samo dla mnie nuda jest 365 Dni . Jedyny Polski film na który czekam to W lesie dziś nie zaśnie nikt -
Ja tu się muszę zgodzić z Tomkiem, fabuła bardzo słaba, jedno wielkie.....:-D. Myslalam, ze moze cos sie rozkreci, ale słabiutko o zakończeniu już nie wspomnę.
Wymieniłem tylko jeden, ale BRAWO TY ja drugi raz nie popełnię tego błędu. Pornhub lepszy i więcej akcji :)
Chyba nie widziałeś dywizjonu 303, to dopiero gniot, ale o gustach się nie dyskutuje, filmu nie widziałem, ale do kina pójdę, jak się nie spodoba to drugi raz nie obejrzę .
Byłem na 365 Dni I na Psy 3 powiem Tak 365 dni to mierna ale utrzymująca w swoim stylu Hybryda greya i Oczu szeroko zamkniętych Może scen Ero jest mniej niż kiedyś ale to erotyk ok w szamance też było scen ero więcej niż w 365 i mniej wymuszonych problem w tym Filmie jest to że próbuje być erotyczny a nie wychodzi żeby zrobić erotyka trzeba mieć wyobraźnię do tego albo jakiś fach w ręku a tak 365 dni to takie dla mnie 4/10 zalety Sceny erotyczne wady cała reszta psom 3 dałem 7/10 Czm bo psy 3 są czymś innym i są lepszym niz 365 dni szkoda że film Pasikowskiego został tak oszalowany wg mnie 365 zasługuje na miano najmniej ambitnego erotyka w Pl jeśli powstanie 2 cz to sory ale nie pójdę
A to jak ktoś pracuje w biedronce, to jest biedakiem i nie ma dostępu do teatrów czy oper?
Śmiałe słowa jak na jakiegoś randoma z FW, który zachwyca się filmem Lipińskiej, na podstawie jakiegoś badziewia i twierdzi, że to lepsze niż "Monos" czy "Kłamstewko".
Boziu gdzie ty mieszkasz ze to najlepszy film?! To jest dno i wodorosty. Raz w tyg chodzimy do kina i niestety przypadl nam przez losowanie ten („hit”) kit zmarnowane w sumie 40zl(2os) serio wszystko jest lepsze nawet polityka vegi niz to ! Ksiazka byla napisana przyzwoicie a to g€@no i wodorosty ;). Nie nabijajcie kabzy dla blanki nie nie nie!!
a u psychiatry byłaś? pisało nawet w plakacie ze wersja z cenzurą aby nie urazić lgbt ,
słaba to jesteś ty i twoje anty-Polskie poglądy, atakujesz ten film tylko dlatego ze Polski produkt